aanpak

Hoe wij uw kantoorbeleving optimaliseren:

+ Heldere communicatie: één contactpersoon die al uw vragen snel kan beantwoorden
+ Pragmatische en transparante aanpak met langetermijndenken
+ Streven naar een verbeterde werkbeleving en welzijn van werknemers
+ Optimaal aanpakken van ergonomie, esthetiek, dynamische space planning en akoestiek
+ Enthousiaste leverancier met een uitzonderlijke klantgerichtheid en hoogwaardige dienst naverkoop
+ Flexibele voorstellen die samen kunnen gesimuleerd worden
+ Breed assortiment aan producten met een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding
+ Een partner die meedenkt rond de indeling van ruimtes, materiaalgebruik, kleuren en vormen

Wat: Traject voor uw kantoorproject:

1. Kennismaking & behoefteschets

Tijdens een eerste kennismaking bespreken we uw noden, wensen en ideeën. Wij vormen ons een idee van de verschillende activiteiten die zullen plaatsvinden in uw ruimtes. Dit kan bij u op kantoor, via videoconferencing of bij ons in de toonzaal waar u enkele artikels van onze producenten kunt bezichtigen en we eveneens op een groot eScreen instant 3D schetsen kunnen maken.

2. Analyse & offerte

We analyseren de verschillende activiteiten om ons een correct beeld te vormen van de werkzaamheden in uw bedrijf zodoende de inrichting daarop af te kunnen stellen. Hiervoor bestuderen wij ter plaatse de bezchikbare ruimtes, meten wij op of baseren wij ons op de plannen van de architect.

Vervolgens ontwerpen wij vrijblijvend een eerste offerte die we vervolledigen met grondplannen, technische gegevens en 3D renders.

3. Bespreking offerte & simulaties

Samen met u kunnen we de grondplannen en 3D schetsen simuleren naar mogelijke alternatieven. Hier geven we een uitgebreide uitleg bij de voorgestelde opstelling en artikels.Wist u dat we in onze toonzaal op groot e-Screen de simulaties instant kunnen uitvoeren en alternatieven kunnen bekijken.

4. Proefopstelling & bestelling

Met het gewenste meubilair plaatsen wij bij u een proefopstelling. In onze toonzaal kan u ook een groot deel van ons aanbod bezichtigen en aanvoelen. In ons testcentrum kan u ergonomische stoelen uittesten, wat we ten zeerste aanraden.

Bij welbevinden gaan we over tot bestelling en maken we de gedetailleerde planning op.

5. Coördinatie & plaatsing

De uitvoering doen we projectmatig en pragmatisch. We coördineren tussen uzelf, de producenten en de ervaren plaatsers van Buro+.

6. Oplevering & dienst na verkoop

Bij oplevering geven wij vakkundige uitleg aan de gebruikers rond persoonlijke instellingen. Wij bieden eveneens indien gewenst een korte workshop bij u op kantoor rond een gezonde werk- en levensstijl. Wij blijven contact houden om aan te voelen of de inrichting naar wens ervaren wordt om zo aanpassingen voor te stellen indien nodig. Onze eigen technische dienst wordt aangevuld door de technische dienst van de producenten die wij verdelen in geval van herstellingen.

Telewerk?

Ontdek onze acties op ergonomische thuiswerkstoelen

Breed aanbod aan dynamische en esthetische bureaustoelen

Lees meer

Vraag hier onze brochure aan rond acties op bureaustoelen voor telewerk